Kiek kainuoja dviejų savaičių kelionė privačiu automobiliu?

Aš ir mano draugė grįžome iš dviejų savaičių kelionės. Aplankėme 9 šalis, nuvažiavome 6800 kilometrų, pamatėme lygumų, kalnų, ežerų, jūrų, urvų, upių, krioklių, Koliziejų, griuvėsių, koncentracijos stovyklą ir dešimtis kitų vietų.

Kaip matote, 6800 kilometrų nuvažiavome automobiliu. Už vairo praleidote apie 50 ir daugiau valandų. Be to, tris naktis praleidome tokiems įvykiams paruoštame automobilyje.

kelionių po Europą maršrutas

Nueitas maršrutas

Pakeliui taip pat sutikome Edgarą Trankalį, kuris sumanė dviračiu nuvažiuoti iš Rucavos į Romą. Kai jį sutikau, pamaniau, kad keliauti asmeniniu automobiliu nėra taip sunku. Skristi į paskirties vietą ir vykti į organizuotas ekskursijas tikrai lengviau nei patiems planuoti maršrutą, lankytinas vietas ir apgyvendinimą.

Tokį straipsnį norėjau parašyti dėl kelių priežasčių:

• Grįžti šiek tiek atgal į kelionę ir prisiminti įvairius įvykius, maršrutą ir tai, ką matėte;
  • Sužinoti kelionės kainą ir galbūt palyginti ją su kelionės lėktuvu kaina;
  • Pasidalyti su jumis tokio tipo kelionės maršrutu, lankytinomis vietomis ir išlaidomis.

Į mūsų maršrutą taip pat buvo įtraukti du diskgolfo aikštynai, nes pastaruosius dvejus metus tai buvo mano mėgstamiausia veikla. Žaidėme diskgolfą Italijoje, Milano “Parco Lambro” aikštyne, ir Kroatijoje, Platako diskgolfo aikštyne. Šiose šalyse ši sporto šaka nėra labai populiari, palyginti su Latvija.

Labiausiai skaitytojus domina išlaidos, kurios paprastai yra slepiamos arba po kelionių paprasčiausiai neapibendrinamos, kad skaitytojams netektų skaudžiai išgyventi dėl išleidžiamų pinigų. Taigi iš viso išleidome 2209 eurus.

Vertinant konkrečius elementus, išlaidos buvo tokios:

• Kuro išlaidos: 580 eurų
  • Pinigų keitimas: 66 €
  • Išleisti pinigai: 120 €

Iš viso išleista: 2209 EUR

Svarbiausia, kad keliauti automobiliu yra gana brangu ir varginantis užsiėmimas. Teigiama, kad kelionės yra lankstesnės – galite vykti ten, kur ir kada norite pamatyti daugiau.

Kaip jau minėjau, automobilį buvome paruošę taip, kad prireikus galėtume likti nakvoti. Šia galimybe pasinaudojome tris kartus. Buvome labai patenkinti visomis vietomis, kurias radome ” airbnb” platformoje. Romoje apsistojome viešbutyje “Chicago – the 1990”. metų stiliaus viešbutyje, nes mums “nepavyko” užsiregistruoti į apartamentus, kuriuos užsisakėme per Booking. Dėl vėlavimo iš tikrųjų nebuvome kalti, todėl, kaip jau atsitiko, mums buvo grąžinti užsakymo pinigai.

Šiuo metu labai patogu registruotis savarankiškai – raktus galite rasti kur nors netoli apartamentų ir, naudodami kodą, juos pasiimti. Į šiuos apartamentus negalima vėluoti atvykti, todėl tai labai patogi galimybė, jei nežinote savo atvykimo laiko.

Mūsų kelionė su visomis pagrindinėmis lankytinomis vietomis atrodė taip:

DienaVietovėskmApgyvendinimasLankytinos vietos
1 dienaRyga, Latvija -> Lodzė, Lenkijaairbnb apartamentai LodzėjeManufaktūra, prekybos gatvė
2 dienaLodzė, Lenkija -> Čekija -> Attersee, AustrijaAutomobilyje prie Attersee (prie ežero)Kreuzensyein pilis

Attersee

3 dienaAttersee, Austrija -> Lago di Braies, ItalijaAutomobilyje prie Braieso ežeroAttersee

Zalcburgas

Halštatas

Eisriesenwelt

Braieso ežeras

4 dienaLago di Braies, Italija -> Garda ežeras, Italijaairbnb apartamentai netoli Gardos ežeroBraieso ežeras

Cortina d’Ampezzo

Venecija

Gardos ežeras

5 dienaGardos ežeras, Italija -> Piza, ItalijaAutomobilyje prie PizosGardos ežeras

Milano diskgolfas

Genujos

Piza

6 dienaPiza, Italija -> Roma, ItalijaViešbutis Chicago RomaPiza

Volterra

Ficulle (Susipažinome su Edgaru)

Orvieto (saulėgrąžų nuotraukos)

Roma Arco di Tito

Roma Altar della Patria

Circo Massimo

7 dienaRoma, Italija -> Ankona, Italija -> Splitas, KroatijaAncona -> Splitas keltasAncona

Mažas miestelis, kuriame gėrėme kavą, valgėme ledus

8 dienaSplitas, Kroatijaairbnb apartamentai SpliteKasjunų paplūdimys

Splito senamiestis

9 dienaSplitas, Kroatija -> Makarska, Kroatija airbnb apartamentai SpliteSplitas

Omis

Makarska

Podgora

Susipažinkite su vietos draugu Nikola

10 dienaSplitas, Kroatija -> Senj, Kroatijaairbnb apartamentai Senj miesteSplitas

Salonas

Plitvicės

Senj

11 dienaSenj, Kroatija -> Platak Disk Golf, KroatijaViešbučio kambarysSenj

Pulos arena

Platak Disc Golf

12 dienaPlatak Disk Golf, Kroatija -> Slovėnija -> Italija -> Austrija -> Bratislava, Slovakijaairbnb apartamentai BratislavojePlatak Disc Golf

Skočjano urvai

Bratislava

13 dienaBratislava, Slovakija -> Čekija -> Lodzė, Lenkijaairbnb apartamentai LodzėjeBratislava

Aušvicas

Lodzė

Susipažinkite su vietos draugu Kasia

14 dienaLodzė, Lenkija -> Ryga, LatvijaPagrindinisLodzė

Latvija

Jei nuėjote iki čia, štai keletas nuotraukų iš mūsų kelionės:

Pamatėme tiek daug, kad po dviejų savaičių sunku prisiminti visas vietas, kuriose lankėmės. Bene ryškiausi įspūdžiai – iš Aušvico. Ši vieta tikrai priverčia susimąstyti, kokiais gerais laikais gyvename, kaip patogiai, saugiai ir kaip nežmoniškai žmonės gali elgtis vieni su kitais.

Iš gamtos objektų man labiausiai patiko Skočjano požeminiai urvai. Ten per didžiulį požeminį urvą teka upė. Dėl drėgmės susiformavo didžiuliai stalagmitų dariniai, kurie yra gana įspūdingi. Ir, žinoma, žaviuosi kalnais – jie tokie įvairūs ir tokie didingi! Kai įvažiavome į kalnus, mane džiugino net patys mažiausi, bet kai pasiekėme “tikruosius” kalnus su snieguotomis viršūnėmis, buvau sužavėtas! Taip pat krištolo skaidrumo kalnų ežerų vanduo, kai galima matyti, kas vyksta net 10 metrų po vandeniu, – štai kas yra gražu!

Jei turėčiau pasirinkti vieną mėgstamiausią šalį, tai būtų Kroatija. Pirmą kartą ten buvau prieš dvejus metus, bet negaliu sulaukti, kada galėsiu sugrįžti, nes ten taip gražu!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Par šī portāla autoru

biznesa idejaJau kopš 2011. gada esmu aizrautīgi meklējis veidus kā nopelnīt naudu internetā, tajā skaitā dažādu sistēmu un servisu izmantošanu, valūtu tirdzniecību, affiliate mārketingu, sociālo tīklu profilu izveidi un menedžēšanu, interneta veikalu un mājaslapu izveidi u.c. Ar prieku atbildēšu uz jautājumiem komentāros vai Facebook Lasīt vairāk

biznesa idejaNuo 2011 m. aistringai ieškau būdų, kaip užsidirbti pinigų internete, įskaitant naudojimąsi įvairiomis sistemomis ir paslaugomis, prekybą valiuta, partnerių rinkodarą, socialinės žiniasklaidos profilių kūrimą ir valdymą, internetinių parduotuvių ir svetainių kūrimą ir t. t. Mielai atsakysiu į klausimus komentaruose arba Facebook Skaityti daugiau